RSS
2017/01/23 06:25

Modelowanie atrybucji w praktyce

Zapraszamy do lektury cyklu artykułów poświęconych modelowaniu atrybucji. Artykuły przeznaczone są dla osób, które posiadają już pewną wiedzę na temat ścieżek wielokanałowych i modelowania atrybucji w Google Analytics.

Tym, którzy dopiero poznają narzędzia modelowania atrybucji, polecamy przede wszystkim wiedzę źródłową, czyli materiały pomocy Google Analytics na temat atrybucji konwersji. Naszą intencją było, by nie powielać tych treści.

Cz. 1 – Wprowadzenie

Cz. 2 – Grupowanie kanałów

Cz. 3 – Modele Last-Click i modele awaryjne

Cz. 3½ – Ostatnie kliknięcie niebezpośrednie

Cz. 4 – Modele uwzględniające wspomaganie

Cz. 5 – Okna konwersji

Cz. 6 – Najlepszy model atrybucji

Cz. 7 – Wspomaganie czy kanibalizacja

Cz. 8 – Jak naprawić raporty

Cz. 9 – Śledzenie konwersji offline

Kolejne artykuły w przygotowaniu. O ich publikacji możesz się dowiedzieć z naszych kanałów social media. Zapraszamy do subskrypcji:

Zainteresowanych doradztwem w zakresie modelowania atrybucji zapraszamy do kontaktu z nami.



Autor

Witold Wrodarczyk

Dyrektor Operacyjny Adequate Interactive Boutique Google Analytics & AdWords Qualified Professional

Adequate - Agencja interaktywna

Adres:
ul. Duchnicka 3
01-796 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 299 50 28

Sprawdź naszą Politykę Prywatności. Są tam WAŻNE INFORMACJE o używanych tu cookies i przetwarzaniu Twoich danych.