RSS
2018/05/18 17:40

Adequate na Ecommerce Universe 2018

W najnowszym numerze Magazynu Sprawny Marketing ukazał się nasz artykuł na temat oszustw w performance marketingu. Tematykę tę poruszaliśmy już wcześniej na naszym blogu.

Performance marketing, w którym rozliczenie za reklamy odbywa się w modelu płatności za lead, zamówienie lub sprzedaż, w oczach marketerów wydaje się być bardzo atrakcyjny. Płacąc wyłącznie za sukces, nie ryzykują przecież nic. Okazuje się jednak, że to bezpieczeństwo jest często iluzją, a uśpioną czujność wykorzystują nieuczciwi afilianci.

Tym, którzy chcieli na ten temat posłuchać na żywo, zaprezentowaliśmy ten temat 24 maja na Ecommerce Universe 2018. Witold Wrodarczyk mówił o tym, jak marketerzy rozliczani za efekt tracą pieniądze na bezwartościowe reklamy, które tylko z pozoru przynoszą efekty.

Prezentację można obejrzeć tutaj:



Autor

Witold Wrodarczyk

Dyrektor Operacyjny Adequate Interactive Boutique Google Analytics & AdWords Qualified Professional

Adequate - Agencja interaktywna

Adres:
ul. Okopowa 47/23
01-059 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 299 50 28

Sprawdź naszą Politykę Prywatności. Są tam WAŻNE INFORMACJE o używanych tu cookies i przetwarzaniu Twoich danych.