RSS
2018/05/29 18:09

Dwie nagrody semKRK awards dla Adequate

Mamy powody do satysfakcji! Case studies zgłoszone przez Adequate zdobyły pierwsze i drugie miejsce w kategorii Najlepsza kampania AdWords semKRK awards. To wyjątkowa nagroda, przyznana przez jury złożone z najlepszych specjalistów marketingu w wyszukiwarkach, prelegentów semKRK – krakowskich spotkań pasjonatów SEM.

Pierwsze miejsce uzyskała nominowana do European Search Awards 2018 kampania dla agregatora mody Sellektor.com, której tytuł mówi wszystko: Od startupu do 2,4 mln UU. Drugą nagrodę zdobyła kampania dla FRU.PL, która dzięki zmianie modelu atrybucji i zastosowaniu zautomatyzowanego biddingu pozwoliła wynieść sprzedaż i zyski firmy na wyższy poziom. Zwycięskie case studies można pobrać tutaj:

Zdobywca I miejsca: Case study sellektor.com (.pdf)

Zdobywca II miejsca: Case study FRU.PL (.pdf)

Nagrody zostały wręczone podczas semKRK #9 BIG, którego prelegentami byli Dixon Jones (Majestic), Sam Marsden (DeepCrawl), Robert Niechciał (Ignition.Co), Tomasz Sobiesiak (MinusJeden), Sebastian Gnieciecki (Polska Press), Michał Barczyk (x-kom / al.to), Agata Pilacińska-Jakubowska (Doubleclick/Google), Paweł Gontarek (Zgred.pl), Anna Łowczowska (FreshMail), Krzysztof Janosiewicz (Sempai) i Cezary Glijer (K2 Media).

Na listopadową edycję semKRK planujemy bliższe przedstawienie naszych zwycięskich kampanii i przybliżenie koncepcji, które stały za ich sukcesem.



Autor

Witold Wrodarczyk

Dyrektor Operacyjny Adequate Interactive Boutique Google Analytics & AdWords Qualified Professional

Adequate - Agencja interaktywna

Adres:
ul. Okopowa 47/23
01-059 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 299 50 28

Sprawdź naszą Politykę Prywatności. Są tam WAŻNE INFORMACJE o używanych tu cookies i przetwarzaniu Twoich danych.