RSS
2019/05/24 12:37

Adequate na Forum IAB 2019

Forum IAB jest jedną z najważniejszych w Polsce konferencji poświęconych w całości marketingowi cyfrowemu, organizowaną przez IAB Polska. 

W tym roku Forum IAB połączone było z kongresem Interact – europejską konferencją IAB (4-5 czerwca). Była to już 12 edycja tego wyjątkowego wydarzenia. Forum IAB 2019 odbyło się pod hasłem Re:Growth – Między innowacją a efektywnością.

Uczestnicy, którzy liczyli na solidną dawką wiedzy, inspiracji i praktycznych rozwiązań – nie zawiedli się. Wystąpienia dotykały szerokiego spektrum tematów: procesy, trendy, narzędzia, kampanie, modele reklamowe i biznesowe, organizacje, czy też rozwój osobisty.

W tym roku wśród wystąpień na Forum IAB znalazła się również prelekcja przygotowana w Adequate Interactive Boutique pt. “Conversion lift, czyli ostateczna odpowiedź na pytanie o atrybucję”, którą przedstawił Witold Wrodarczyk w ramach bloku tematycznego “Wzrost dzięki danym”.

Conversion lift to innowacyjna metoda badania efektywności kampanii online, pozwalająca na pomiar wpływu na konwersje określonego kanału reklamowego obecnego na wielokanałowych ścieżkach konwersji. Obok prezentacji metody i problemów, które rozwiązuje, przedstawiliśmy case studies i płynące z nich wnioski.

Prezentacja w wersji do czytania dostępna jest na Slideshare oraz do pobrania w pliku pdf (45 MB).



Autor

Witold Wrodarczyk

CEO, Adequate Interactive Boutique Google Ads & Analytics Certified Facebook Blueprint Certified Facebook Marketing Consultant

Adequate - Agencja interaktywna

Adres:
ul. Duchnicka 3
01-796 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 299 50 28

Sprawdź naszą Politykę Prywatności. Są tam WAŻNE INFORMACJE o używanych tu cookies i przetwarzaniu Twoich danych.