Audit

Audit

Audyt AdWords

Google AdWords jest niezwykle złożonym i wciąż zmieniającym się systemem reklamowym, który już dawno wyszedł poza linki sponsorowane w wyszukiwarce. Jego obsługa wymaga dogłębnej wiedzy i doświadczenia, a nawet najbardziej doświadczonym specjalistom mogą przydarzyć się błędy wynikające z omyłki, przeoczenia lub rutyny. Audyt AdWords umożliwia sprawdzenie, czy wszystkie jego funkcje wykorzystywane są właściwie.

Dla kogo? Audyt jest przeznaczony dla każdej firmy korzystającej z systemu AdWords, niezależnie od tego, czy jest on obsługiwany przez wewnętrzny zespół, niezależnego specjalistę czy agencję.

Na czym to polega? Nasz audyt obejmuje nie tylko weryfikację prawidłowości konfiguracji czy poprawności mierzenia skuteczności, ale przede wszystkim dogłębną analizę roli reklam AdWords w realizacji celów biznesowych. Wskazujemy błędy i niedociągnięcia, identyfikujemy nieefektywności i utracone możliwości.

Co uzyskasz? Wynikiem audytu jest ocena jakości prowadzonych kampanii oraz zalecenia wprowadzenia określonych poprawek i modyfikacji. Przedstawiamy je w formie dokumentu lub prezentacji. Zmiany te możesz następnie wprowadzić samodzielnie, z obsługującą Twoje kampanie agencją lub z naszą pomocą.

Jaki jest koszt audytu? Przed złożeniem oferty, poprosimy o dostęp do konta reklamowego AdWords, a także Google Analytics, by wstępnie ocenić jakość prowadzonych działań, czasochłonność badania i zasadność jego przeprowadzenia w określonych obszarach. Uzgadniamy też wstępnie oczekiwania Klienta i jego cele biznesowe. Ta wstępna analiza jest przeprowadzana bezpłatnie i bez zobowiązań, a w jej wyniku przedstawiamy wycenę.

Skontaktuj się z nami, by uzyskać więcej informacji.

Audyt PPC/Performance

Uzyskanie pełnego obrazu efektywności działań reklamowych przeanalizowania współdziałania wszystkich kanałów marketingowych. Jako rozszerzenie audytu AdWords, oferujemy analizę skuteczności wszystkich źródeł ruchu:

  • audyt Facebook Ads i innych systemów PPC
  • badanie programów partnerskich (afiliacji), w szczególności pod kątem ewentualnych nadużyć
  • ocenę poprawności stosowanych KPI i modelu atrybucji
  • analizę współdziałania i kanibalizacji kanałów reklamowych i źródeł organicznych (bezpłatnych)

W wyniku audytu formułujemy zalecenia, które pozwolą na zwiększenie efektywności wykorzystania budżetu marketingowego. Inwestycja w audyt może się zwrócić bardzo szybko!

Skontaktuj się z nami, by uzyskać więcej informacji.

Adequate - Agencja interaktywna

Adres:
ul. Okopowa 47/23
01-059 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 299 50 28

Przeczytaj WAŻNE INFORMACJE o plikach cookie i przetwarzaniu Twoich danych w Polityce Prywatności.