Blog

RSS
2016/07/08 10:25

Maksymalizacja przychodów przy zadanym ROI (SEMrush)

Kolejny nasz artykuł na blogu SEMrush na temat optymalizacji kampanii PPC, tym razem poświęcony maksymalizacji przychodów przy określonym celu ROI lub CPA.

Określone z góry ROI/CPA jest jednym z najczęściej stosowanych w praktyce celów kampanii PPC: zadaniem zarządzającego jest osiągnąć jak największe przychody bez przekraczania tego celu. Kampanie takie bardzo często prowadzone są bez ograniczenia budżetowego, a reklamodawca gotów jest zapłacić za każdą liczbę konwersji w tej cenie.

SEMrush-logo

W takiej sytuacji zarządzający stosują najczęściej prostą metodę: intensyfikują działania, które performują lepiej niż założone ROI/CPA, a ograniczają lub wręcz eliminują te, których ROI/CPA jest gorsze niż docelowe.

Artykuł ten wyjaśnia, dlaczego takie podejście nie jest najbardziej optymalne i dlaczego czasem warto postąpić odwrotnie.

Zapraszamy do lektury artykułu SEM PPC Optimization: How to Maximize the Revenue at a Targeted ROI (j. ang.), a także innych naszych publikacji w SEMrush.

SEMrush jest jedną z wiodących światowych firm dostarczających narzędzia do analizy konkurencyjnej marketingu online, obejmujące monitorowanie pozycji w wyszukiwarkach, analizę SEO, linków przychodzących, obecności w mediach społecznościowych i reputacji marki w Internecie.



Autor

Witold Wrodarczyk

Dyrektor Operacyjny Adequate Interactive Boutique Google Analytics & AdWords Qualified Professional

Adequate - Agencja interaktywna

Adres:
ul. Okopowa 47/23
01-059 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 299 50 28

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką Prywatności.