Blog

RSS
2016/10/20 20:02

Jak zacząć zarabiać na kampaniach PPC?

Większość reklamodawców uważa, że koszty kliknięcia reklam PPC, takich jak np. Google AdWords, są zbyt wysokie. Co więcej, nie wynika to wyłącznie z pragnienia obniżenia kosztów.

kongres-ehandlu-witold-wrodarczykCena za kliknięcie ustalana jest w aukcji, a konkurujący z sobą reklamodawcy potrafią wywindować stawki CPC do bardzo wysokiego poziomu.

W efekcie, uzyskanie pozytywnego ROI z kampanii bywa trudne, a maksymalizacja zysku z kampanii często oznacza istotne ograniczenie wydatków i wartości sprzedaży.

Jak dzięki optymalizacji cen można doprowadzić kampanie PPC do rentowności i umożliwić ekspansję, która wcześniej nie była możliwa – piszemy w naszym artykule How to Start Making Profits From PPC Campaigns (j. ang.) opublikowanym przez Search Engine Journal.

Opisana w artykule metodologia wskazała już kilku naszym klientom, jak zmodyfikować politykę cenową oraz zwiększyć sprzedaż i rentowność.

25 października podczas V Kongresu eHandlu w Katowicach przestawiliśmy prezentację Jak (wreszcie) zacząć zarabiać na kampaniach reklamowych? opartą o ten artykuł. Dla tych, którzy nie mieli możliwości wysłuchania prelekcji, udostępniamy poniżej slajdy z prezentacji.

 

#KongreseHandlu, Katowice: Witold Wrodarczyk z @Adequate_Interactive Boutique mówi o tym, jak (wreszcie) zacząć zarabiać na kampaniach #PPC #AdWords

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Adequate Interactive Boutique (@adequate_interactive)



Autor

Witold Wrodarczyk

Dyrektor Operacyjny Adequate Interactive Boutique Google Analytics & AdWords Qualified Professional

Adequate - Agencja interaktywna

Adres:
ul. Okopowa 47/23
01-059 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 299 50 28

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką Prywatności.