Specjalista SEM (PPC)

Opis stanowiska

Praca przy obsłudze Klientów i kampanii SEM (Google AdWords), kampanii w sieciach reklamowych a także kampanii na Facebooku i w serwisie LinkedIn. W szczególności do obowiązków kandydata należeć będzie:

  • Ocena potrzeb Klienta oraz tworzenie odpowiadającej im indywidualnej oferty
  • Stały kontakt z Klientem
  • Analiza rynku oraz tworzenie i realizacja kampanii
  • Optymalizacja działań SEM w ramach już istniejących kampanii
  • Raportowanie do Klientów oraz raportowanie wewnętrzne
Wymagania
  • Znajomość zasad marketingu internetowego ze szczególnym uwzględnieniem Google AdWords
  • Zdolności analityczne oraz znajomość narzędzi (w szczególności Google Analytics)
  • Doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych online
  • Wysoka sprawność posługiwania się słowem pisanym, umiejętność pisania tekstów, haseł marketingowych (copywriting), jak również tworzenia i edytowania tekstów do publikacji na stronach internetowych
  • Dogłębne rozumienie zagadnień web usability
  • Umiejętność pracy z klientami i prezentacji usług SEM
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku

Certyfikaty Google (AdWords i pozostałe), wiedza i doświadczenie w zakresie zagadnień SEO i innych aspektów marketingu online oraz znajomość innych języków obcych będą dodatkowymi atutami.

Oferujemy
  • Stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość awansu i rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne warunki finansowe

CV prosimy wysłać na adres praca@adequate.pl.


Zobacz też inne nasze oferty pracy

Adequate - Agencja interaktywna

Adres:
ul. Okopowa 47/23
01-059 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 299 50 28

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką Prywatności.