Interactive

Interactive

Kampanie reklamowe w Internecie

Czas spędzany przez użytkowników w Internecie jest obecnie porównywalny z czasem poświęcanym na oglądanie telewizji, co czyni z Internetu jedno z najważniejszych mediów reklamowych.

Kampanie prowadzone na stronach internetowych umożliwiają osiąganie celów marketingowych szybko i efektywnie. Reklama taka stanowi niezwykle ważne uzupełnienie kampanii w wyszukiwarkach internetowych, zwłaszcza w przypadku nowych produktów i marek, które wymagają wytworzenia potrzeby zakupu oraz wykreowania świadomości marki.

Tworzenie kreacji reklamowych

Internet pozwala na stosowanie rozmaitych form reklamy, od boksów tekstowych przez reklamy graficzne do reklam animowanych, kreacji wideo oraz zaawansowanych widżetów interaktywnych. Tworzone przez nas kreacje reklamowe cechuje nie tylko ponadprzeciętny poziom artystyczny, ale również wysoka skuteczność przekazu marketingowego.

Planowanie mediów Internetowych

Właściwy dobór mediów internetowych pozwala na optymalizację budżetów reklamowych i precyzyjne docieranie do grup docelowych. Nasi doświadczeni specjaliści zapewniają optymalny, nakierowany na realizację celów marketingowych, dobór mediów oraz negocjację korzystnych rabatów.

Zaawansowane kierowanie kontekstowe

Dzięki kierowaniu kontekstowemu, reklama w Internecie trafia precyzyjnie do osób zainteresowanych reklamowanym produktem, w momencie, w którym uwaga tych potencjalnych klientów skoncentrowana jest na danym temacie i są oni otwarci na przekaz reklamowy. Dlatego reklamę kontekstową cechuje wysoka skuteczność i pozwala ona na szybkie osiąganie celów marketingowych. Naszym Klientom oferujemy zaawansowane metody kierowania reklam, zarządzanie, analizę i optymalizację kampanii.

Kierowanie behawioralne

Współczesne metody kierowania reklam umożliwiają śledzenie zachowań użytkowników w sieci i na tej podstawie wyświetlanie reklam osobom zainteresowanym określonym tematem. Umożliwia to znacznie bardziej efektywne wykorzystywanie mediów dzięki identyfikacji preferencji użytkownika i jego bieżących potrzeb.

Retargeting (remarketing)

Ta szczególna forma reklamy behawioralnej pozwala na docieranie do potencjalnych klientów zainteresowanych danym produktem lub usługą na określonych etapach procesu decyzji zakupu. Poprzez stosowanie odpowiednich wezwań do działania oraz wskazywanie przewag konkurencyjnych, reklama remarketingowa jest niezwykle skuteczna i przyczynia się bezpośrednio do wzrostu sprzedaży oraz ograniczenia przechwytywania mniej zdecydowanych klientów przez konkurencję.

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o możliwościach planowania mediów i zaawansowanych metodach kierowania reklam w Internecie.

Adequate - Agencja interaktywna

Adres:
ul. Okopowa 47/23
01-059 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 299 50 28

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką Prywatności.