Google AdWords

Program reklamowy Google.

Google AdWords jest programem reklamowym Google umożliwiającym reklamodawcom umieszczanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google oraz innych serwisach wykorzystujących wyszukiwanie Google, a także reklamę na stronach sieci reklamowej Google.

Reklama w linkach sponsorowanych płatna jest w systemie PPC (Pay Per Click), czyli płatności za kliknięcie. Cena kliknięcia ustalana jest w aukcji i zależy od konkurencji reklamodawców o dane słowo kluczowe i oferowanych przez nich cen oraz jakości reklamy określanej skomplikowanym algorytmem odzwierciedlającym trafność reklamy i jej użyteczność dla odbiorcy, mierzonej tzw. wynikiem jakości (Quality Score).

System AdWords umożliwia zaawansowane dostosowywanie dystrybucji reklam do indywidualnych potrzeb reklamodawcy, co pozwala na znaczne zwiększenie ich skuteczności i efektywności. Google AdWords umożliwia między innymi:

  • Kierowanie użytkowników na indywidualnie dobrane strony docelowe;
  • Wykluczanie niepożądanych słów kluczowych;
  • Dostosowanie treści reklam do słowa kluczowego, fizycznej lokalizacji użytkownika w dowolnie określonym obszarze geograficznym;
  • Stosowanie harmonogramów różnicujących intensywność wyświetlania i treść reklam w zależności od dnia tygodnia i pory dnia;
  • Zaawansowane mechanizmy śledzenia zachowań użytkowników i skuteczności reklam (mierzenie konwersji);
  • Automatyczne systemy zarządzania treścią kampanii (API) i obróbki statystycznej.

Sieć reklamowa Google obejmuje wielką liczbę stron internetowych, na których wyświetlane są reklamy Google. Należą do nich również wiodące polskie portale internetowe oraz m. in. YouTube.

Sieć reklamowa umożliwia wyświetlanie reklam w wielu formatach:

  • reklamy tekstowe (boksy reklamowe);
  • reklamy graficzne (statyczne i animowane);
  • reklamy wideo i multimedialne.

Istotną przewagą sieci Google są zaawansowane metody kierowania reklam:

  • najbardziej zaawansowany system kierowania kontekstowego;
  • kierowanie behawioralne i remarketing (retargeting);
  • elastyczne kierowanie na wybrane witryny oraz kierowanie hybrydowe;

System AdWords nie wymaga minimalnej wartości budżetu kampanii i w przypadku jego ograniczenia przez reklamodawcę, umożliwia optymalizację wydatków w ramach wyznaczonej kwoty wydatków reklamowych. Brak też ograniczeń czasowych. Uruchomioną kampanię można w każdym momencie zawiesić, przerwać i zmodyfikować.

Efektywne zarządzanie kampaniami Google AdWords wymaga dogłębnej wiedzy i doświadczenia. Adequate jest zespołem najbardziej doświadczonych polskich specjalistów kampanii reklamowych AdWords, które prowadzimy od roku 2005. Jesteśmy jedną z pierwszych polskich firm certyfikowanych przez Google.

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o zarządzaniu kampaniami Google AdWords.

Przeczytaj również:
Linki sponsorowane (płatne za kliknięcie)

Adequate - Agencja interaktywna

Adres:
ul. Okopowa 47/23
01-059 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 299 50 28

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką Prywatności.