Blog

RSS
21/10/11

Nasi Klienci wygrywają

Z nieukrywaną przyjemnością informujemy, że rumuńskie internetowe biuro podróży i serwis rezerwacji biletów lotniczych Vola.ro zwyciężył w 12. edycji rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2011 (w głównej kategorii). To pierwszy raz, kiedy ranking ten został wygrany przez firmę z Rumunii. Bliźniaczy polski serwis FRU.PL zajął szóste miejsce i został wyróżniony w kategorii „Wschodzące Gwiazdy”. W […]

10/10/11

Internet Mobilny – czy to już?

Przewidywania IDC mówią, że w roku 2015 na świecie będzie więcej użytkowników Internetu moblinego niż osób łączących się z siecią za pomocą komputerów stacjonarnych i laptopów. Liczba wyszukiwań w Google dokonywanych przez telefony komórkowe wzrosła pięciokrotnie w ciągu 12 miesięcy w okresie październik 2010 – wrzesień 2011. Zapowiadany od lat boom Internetu mobilnego nadciąga wielkimi […]

05/10/11

Regulamin Facebooka – ogranicza, czy wskazuje kierunek?

Jednym z ograniczeń promocji na Facebooku, wynikającym z regulaminu platformy Facebooka, jest to, że nie wolno dawać zachęt (wynagradzać) użytkownika do wykorzystywania kanałów społecznościowych Facebooka. Na przykład, gra, w której proponujemy użytkownikowi „aby uzyskać dodatkowe punkty, umieść post o nas na wallu 3 Twoich znajomych” – łamie zasady Facebooka. Czy to jest jednak ograniczenie? A […]

23/09/11

Remarketing – kilka spostrzeżeń

Remarketing (zwany czasem retargetingiem) będący odmianą reklamy behawioralnej, polega na kierowaniu reklam na użytkowników, którzy dokonali pewnych określonych akcji na naszej stronie www. Przykładowo, w sieci Google AdWords możemy kierować nasze reklamy do tych osób, które odwiedziły stronę docelową, ale nie dokonały konwersji. Możemy kierować nasze reklamy na osoby, które włożyły produkt do koszyka, ale […]

22/07/11

Prowadzenie strony na Facebooku w kilku językach

Czy Facebook zapomniał o tym, że nie cały świat mówi po angielsku? Chyba tak. A może raczej za rzadko sobie o tym przypomina. Mamy stworzone wersje językowe, ale tłumaczenie wykonywane przez userów niestety zaowocowało “wrażeniami” (impressions) zamiast “wyświetleń”. Największym jednak problemem jest tworzenie stron dla użytkowników mówiących różnymi językami. Co można zrobić? Jeśli użytkownicy strony […]

18/06/11

Google Qualified Company

Pod koniec 2004 roku Google uruchomiło program certyfikacji profesjonalnych specjalistów reklamy internetowej systemu Google AdWords. W ramach programu, tytuł Google AdWords Qualified Advertising Professional był przyznawany osobom, które przez okres trzech miesięcy zarządzały określoną kwotą wydatków w AdWords oraz zdały egzamin kwalifikacyjny. W roku 2006, Google wprowadziło kolejny certyfikat kwalifikacji, przyznawany firmom Google Qualified Company. […]

16/03/10

Targetowanie Geograficzne i Języki

Dostępne w AdWords od dawna targetowanie geograficzne pozwala na wyświetlanie reklam na pożądanym przez nas terytorium. W Polsce było dostępne na początku w ograniczonym zakresie, obecnie dostępne jest większość jego funkcjonalności, włącznie z kierowaniem na obszar zaznaczony na mapie.

01/11/08

Wynik jakości – zmiany w algorytmie

Koniec z pompowaniem wyniku jakości przez wysokie pozycje? Wynik jakości (quality score) jest jednym z najistotniejszych elementów determinujących cenę kliknięcia i pozycję reklamy w AdWords. Mając wysoki wynik jakości płacimy za kliknięcie reklamy umieszczonej na danej pozycji mniej, niż inni reklamodawcy konkurujący o to samo słowo kluczowe, ale mający niższy wynik jakości. Może się teoretycznie […]

Tagi: ,

09/06/08

SEO = SEM, czyli wynik jakości a optymalizacja strony

Czy powinniśmy optymalizować strony, czy raczej położyć nacisk na stworzenie dobrej kampanii w AdWords? Wygląda na to, że niezależnie od tego, czy obydwa te działania się wzajemnie wzmacniają, czy kanibalizują (2+2=3 czy 2+2=5) to obydwa te działania warto prowadzić jednocześnie. Podchodząc do landing page tak, jak do strony SEO Friendly (zapewnienie unikalnej zawartości, nasycenie adekwatnymi […]

Tagi: ,

31/05/08

SEO + PPC jednocześnie, czyli czy naprawdę 1+1=3?

SEM i SEO – razem czy osobno? Przy każdej bardziej zaawansowanej dyskusji na temat „pozycjonowanie czy płatne linki” wraca temat, czy rzeczywiście jednoczesna obecność w wynikach wyszukiwania i w linkach sponsorowanych ma sens. Co zrobić, gdy na dane słowa kluczowe strona jest już wysoko w wynikach bezpłatnych? Wyłączyć/wykluczyć kampanie na te słowa? Czy może je […]

Tagi: , ,

Adequate - Agencja interaktywna

Adres:
ul. Okopowa 47/23
01-059 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 299 50 28

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką Prywatności.