Blog

RSS
07/08/12

Zmiana adresu Adequate

8 sierpnia Adequate rozpoczyna działalność w nowym biurze przy ul. Ostrobramskiej 101 w Warszawie.

21/06/12

Kierowanie na miejsca AdWords – Uwaga!

W kampaniach Google AdWords prowadzonych w Sieci Reklamowej, w sytuacji, gdy wśród wybranych miejsc docelowych znajdzie się strona, która zostanie wykluczona z programu AdSense za naruszenie zasad programu AdSense, wyświetlanie reklam w takiej grupie reklam zostaje przez system wstrzymane.

02/05/12

Kampania Social Media dla PBKM S.A.

Adequate prowadzi kampanię social media dla Polskiego Banku Komórek Macierzystych S.A. Kampania prowadzona jest na portalu Facebook i połączona jest z loterią promocyjną, w której do wygrania są bezpłatne badania USG 3D oraz pobranie krwi pępowinowej.

18/03/12

Wykluczające słowa kluczowe…

Wykluczające słowa kluczowe, czyli te, przy których chcemy, aby nasza reklama się NIE wyświetlała, są jedną z podstawowych funkcji systemu Google AdWords.

13/03/12

Niekonwencjonalna metoda windykacji – przez Google

Jest wiele sposobów na niepłacących dłużników: droga sądowa, wpisy w rejestrach dłużników (biurach informacji gospodarczej), wystawienie długu na sprzedaż. Firmy, które „systemowo” nie płacą lub opóźniają spłatę długu, nauczyły się dobrze „żonglować” należnościami, spłacając je w ostatnim momencie przed rozpoczęciem postępowania sądowego, jak również licząc na to, że potencjalny kontrahent nie sprawdzi wiarygodności firmy w […]

25/11/11

Kody QR w marketingu

Wraz z pojawieniem się kodów QR pojawiły się również wątpliwości, czy nie jest to kolejny niepotrzebny gadżet, który zostanie szybko zapomniany. System kodu powstał w 1994 roku, ale stał się popularny w ciągu ostatnich 3 lat, wraz z rosnącym rynkiem smartfonów. Marketerzy znaleźli dla nich wiele zastosowań, a ciekawe akcje pomogły w ich rozpropagowaniu.

Adequate - Agencja interaktywna

Adres:
ul. Okopowa 47/23
01-059 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 299 50 28

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką Prywatności.