Blog

RSS
16/03/10

Targetowanie Geograficzne i Języki

Dostępne w AdWords od dawna targetowanie geograficzne pozwala na wyświetlanie reklam na pożądanym przez nas terytorium. W Polsce było dostępne na początku w ograniczonym zakresie, obecnie dostępne jest większość jego funkcjonalności, włącznie z kierowaniem na obszar zaznaczony na mapie.

01/11/08

Wynik jakości – zmiany w algorytmie

Koniec z pompowaniem wyniku jakości przez wysokie pozycje? Wynik jakości (quality score) jest jednym z najistotniejszych elementów determinujących cenę kliknięcia i pozycję reklamy w AdWords. Mając wysoki wynik jakości płacimy za kliknięcie reklamy umieszczonej na danej pozycji mniej, niż inni reklamodawcy konkurujący o to samo słowo kluczowe, ale mający niższy wynik jakości. Może się teoretycznie […]

Tagi: ,

09/06/08

SEO = SEM, czyli wynik jakości a optymalizacja strony

Czy powinniśmy optymalizować strony, czy raczej położyć nacisk na stworzenie dobrej kampanii w AdWords? Wygląda na to, że niezależnie od tego, czy obydwa te działania się wzajemnie wzmacniają, czy kanibalizują (2+2=3 czy 2+2=5) to obydwa te działania warto prowadzić jednocześnie. Podchodząc do landing page tak, jak do strony SEO Friendly (zapewnienie unikalnej zawartości, nasycenie adekwatnymi […]

Tagi: ,

31/05/08

SEO + PPC jednocześnie, czyli czy naprawdę 1+1=3?

SEM i SEO – razem czy osobno? Przy każdej bardziej zaawansowanej dyskusji na temat „pozycjonowanie czy płatne linki” wraca temat, czy rzeczywiście jednoczesna obecność w wynikach wyszukiwania i w linkach sponsorowanych ma sens. Co zrobić, gdy na dane słowa kluczowe strona jest już wysoko w wynikach bezpłatnych? Wyłączyć/wykluczyć kampanie na te słowa? Czy może je […]

Tagi: , ,

Adequate - Agencja interaktywna

Adres:
ul. Okopowa 47/23
01-059 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 299 50 28

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką Prywatności.