Blog

RSS
03/04/17

Modelowanie atrybucji w praktyce (cz. 5) Okna konwersji

Modelowanie atrybucji obejmuje analizę wpływu szeregu interakcji na konwersje w okresie poprzedzającym konwersję. O tym, jak długi ma być okres podlegający analizie, decyduje ustalone okno konwersji, nazywane w niektórych raportach okresem ważności (conversion window, lookback window). Okno konwersji to okres czasu poprzedzający konwersję, w którym uwzględniane są kliknięcia i wyświetlenia potencjalnie na tę konwersje wpływające. Przykładowy […]

30/03/17

Adequate na Kongresie Online Marketing 2017

30 marca 2017 w salach Multikina w Złotych Tarasach w Warszawie podczas Kongresu Online Marketing odbywającego się pod hasłem „Samodzielne prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie krok po kroku” uczestnicy mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy na temat prowadzenia kampanii reklamowych i analityki online.

Adequate - Agencja interaktywna

Adres:
ul. Okopowa 47/23
01-059 Warszawa
Telefon:
(+48) 22 299 50 28

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką Prywatności.